2010-01-03
 15:14:35

Nyår, dagarna efter

Hejhej. Har inte berättat om nyår än. På morgonen så gick martin och jag upp och hans skjusade mig till anna där linnea och hon var. Vi gjorde inge särskilt men martin ringde och sa att han skulle hämta oss om 1,5 timmar så vi började fixa oss. Linnea gjorde sotade ögon på mig och alla var as snygga ;) Sen hämtade martin oss och vi åkte hem till gurri som låg och sov haha. Sen kom markus och martin hämtade matilda och adam. Vi gjorde mat och matildas två kompisar kom. Vi åt mysig middag och sen dansade vi och fräschade upp oss. Så tog vi bussen till berthold. Där ramlade vi in och de var lite annat folk där. Martin och markus var tvungna att åka tillbaka för vi hade tappat en sak och när de kom tillbaka så hade låset gått i baklås haha. Så de fick såga(!) upp dörren. Kvällen var riktigt lyckad :) Anna och markus gick tidigare och när vi skulle gå till nattbussen vid tre så gick den inte där! Så vi försökte ringa taxi men det gick inte och vi försökte lifta men ingen stannade. Så vi fick gå. Efter en stund försvann två tjejer haha. Men vi orkade inte bry oss och trodde de hade fått lift eller gått någon annanstans. Det var sjukt kallt. Man fick snö innanför skorna hela tiden och mitt hår frös typ till is. De gick nog att bryta av. Linnea stakaren hade högklackade typ sommarskor. Fattar inte hur hon orkade. Martin och Adam sprang hem sista biten och då kom en nattbuss som jag matilda och linnea hoppade på. Den var fullproppad men vi var så frusna så vi stampade bara igenom den och försökte hitta nån plats. Vi åkte bara en hållplats men det var det värt. När vi kom in till gustav var alla illröda efter 1.5 timmars promenad. VI satte  oss och åt godaste resterna från middagen. Har typ aldrig varit så lycklig. sen gick vi och la oss.

Dagen efter mådde väl alla sådär och det var segt. Martin och jag väntade några timmar på att åka så vi stannade och åt lunch och typ halvsov. Vid fyra kändes det okej att åka så då tog vi bilen hem till mig. Åt middag och kollade på film.. Sen gick martin och la sig tidigit då han skulle jobba dagen efter.

Ja igår så jobbade alltså martin och jag var hemma och gjorde inte mycket. Cecilia hade bjudit mina föräldrar och annas och oss ungdomar på middag så dit åkte vi runt halv sex. Vi åt jätte god middag och efterrätt och pratade. Jag åkte hem med mamma och pappa och martin kom lite efter runt halv 12 hem till oss. Vi kollade på en bra film och gick sen och la oss.

Idag så har jag tränat duschat och pluggat och nu sitter jag och äter rån haha. Vet inte vad jag ska göra. Känner att jag måste plugga lite men jag vet inte om jag orkar göra det mer. Men ikväll kommer martin och då ska vi som vanligt städa gymmet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: