2010-01-07
 17:31:55

myspyyyss

Hej. Det var några dagar sen sist som vanligt. Har inte hänt så mycket. Dagarna bara närmat sig skolan :( Men vi var hemma hos Linnea och åt tacos och kollade på film i tisdags :) Jag martin markus anna linnea och Magnus vare först. Sen kom Gustav adam och Matilda. Kollade sammanlagt på fyra filmer haha. Lite trött på film nu... Men det var jätte mysigt! Igår åkte martin och jag hit till hägernäs och på kvällen åkte vi fyra till gustav och adam. Vi handlade och drack saft och åkte till mcdonalds, också väldigt mysigt :) Idag fyller martins mamma år så vi gick upp typ sex och sjöng och gav frukost på sängen. Hon vart jätte glad. Sen åkte hon till jobbet och vi åkte och köpte present och åkte hem en stund och hämtade kläder mm. Nu är vi här och ska snart äta tacos och sen kommer släktingar så ska vi äta tårta.

Imorgon börjar skolan och jag har som vanligt panik och vill verkligen inte. Uschh. Nya schemat e mycket sämre och jag orkar verkligen inte. Haha jag e för bortskämd med att åka bil och nu kommer jag inte kunna göra det något mer nästan.. Buuhu. Men jag har mycket att se fram emot ändå den här terminen och det behöver jag verkligen för att orka!

Juste Agnes fyllde 18 igår! Grattis!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: