2010-01-28
 10:35:35

28 jan

Hej. Har inte bloggat sen förra onsdagen men de har inte hänt så mycket så de gör ingenting.. I fredags var jag hemma för det var bara en lektion i skolan och jag tyckte det var onödigt och i helgen tog martin och jag det bara lugnt och gjorde ingenting alls.  I måndags gick jag på dans för första gången och det var kul men mycket folk och svårt att hänga med. Men det blir nog bra. Annars har jag mått väldigt dåligt de tidigare dagarna den här veckan. Har mått illa haft ont i huvudet och kännt osm jag haft feber frammåt eftermiddagen varje dag. Sen på morgonen är det bättre så jag har kunnt gått till skolan. Men idag så kände jag att det var bättre jag är hemma så jag vilar upp mig om jag har nått virus eller så. Jaaaao nu ska jag gå och lägga mig framför tvn och försöka ringa martn igen som inte svarar.. Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: