2010-01-17
 12:55:51

Helgeeeen

Hejjjjjj! Veckan som varit har gått väldigt fort.
I fredags så åkte vi till adam och gustav. Vi spelade resident evil och sen åkte vi och hämtade matilda och lämnade gustav och satte oss på mcdonalds och pratade. Sen åkte vi till adam igen och såg into the jungle som martin och jag hade sett innan. Men den var bra så de gjorde inget :) Efter den åkte jag hem med markus och anna eftersom martin skulle jobba dagen efter så han åkte till sin pappa. Igår så pluggade jag mest hela dagen och på kvällen kom Martin hit och vi åt middag. Sen åkte vi och mötte upp markus anna och linnea och åkte till Linnea och där spelade vi wii och lite annat. Sen kom adam matilda och gustav och vi badade jazzuci och såg världens äckligaste film, antichrist. Så om ni gillar psykofilmer så se den. Sen åkte martin och jag hem till mig eftersom han skulle jobba idag med och jag ville sova.
Idag har jag pluggat och ska fortsätta göra dt. Sen ska jag träna wii active och sen städa gymmet och sen gymma inför beach 10 hahaha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: