2010-01-30
 19:57:48

ytligt inlägg

Det här skulle jag aldrig tro om mig själv för 3 månader sen. Det jag gör konstant är att tänka på träning och läsa träningsforum. Jag vet inte vad som hänt. Jag hoppas bara det håller i sig. Just nu har jag iallafall fått abstintens. Har beställt nya wii active more workouts och nu har jag ju också börjat på dans. Jag vill bara få snygga muskler och tight kropp men nackdelen är att de kvinnliga som höfter bröst och rumpa försvinner. Dock kommer nog aldrig min stoooora rumpa försvinna och tur är väl det. Men man blir ju ledsen när man får plocka fram de gamla bharna.. Jaja, vad gör det om 20 år? Får väl göra skönhetsingrepp om det tar för mycket på psyket haha.


Neej.. tack!

IMG_0337.jpg
Jessica alba eller Sofi Fahrman, yees!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: