2010-01-04
 18:15:58

Har inget att göra

Namn: Sara Larsson
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Nej men skulle vilja ha
Längd: 1.63
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brun
Fräknar: Ja när solen kommer fram så får jag fräknar
Motto: Har inget
Kär? Jaa!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Kanske..
Tycker du att du är attraktiv? Inte just nu, men ibland
Dricker du? Ja om de e fest så
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Samma här, olika
Vad är du rädd för? Prata inför människor
Gillar du att tvätta? Jag har typ aldrig gjort det. Handtvättade för typ första gången igår faktiskt
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaa!

Senaste…

Filmen du hyrde? hmm brukar inte hyra så mycket på senaste tiden men gjorde det med anna, markus å martin för inte så länge sen, baksmällan
Filmen du köpte? Köper aldrig filmer
Låten du hörde: Nån arabisk låt haha men inte frivilligt
Låten du laddade ner? Har inte laddat ner på länge..
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Emelie
TV-program du såg? Såg lite av de där gamlingarna på slottet igår med mami och papi
Person du tänkte på? Jag tänkte nyss på linnea för jag ska dit imorgon

Favorit…

Låt: Promise
Sak att göra: Ha roligt ;)
Sport: Njaa jag tycker typ fotboll innebandy och basket kan va rätt roligt.
Dryck: Läskkk men inte cola
Kläder: Tights och någon längre tröja.
Film: Har ingen spec favorit
Bil: Volvo xc60 :D
Serie: Desperate housewifes

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Japp
Varit i slagsmål? Njaa med syskonen
Blivit arresterad? Nope
Träffat någon från internet IRL? Martin!!

Antal…

Gånger du varit kär? Vet inte vad som varit äkta, vet bara att det varit det md martin
Gånger ditt hjärta brustit? Inte många gånger på riktigt
Hjärtan brustet på grund av dig? Neej jag tror inte jag sårat någon så.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Flera
Gånger ditt namn varit med i tidningen? typ..... aldrig?

Senaste…

Boken du läste? Go ask alice
Personen du fick e-mail av? Får typ aldrig email :S
Personen du fick brev av? Inte brev heller för den delen
Personen du fick sms av? Linnea
Gången hela din familj åt middag tillsammans? För en minut sen
Saken du köpte? Godis :D
Vad har du gjort idag? Ingenting alls.
Brukar du svära mycket? Ja de tror jag nog
När stiger du upp på morgonen? Eeeh nu på lovet går jag upp 10-11
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och hoodie
Vad ska du göra ikväll? Kolla på tv
Vad är du allergisk mot? Gluten och pollen ibland
Var har du ont? Nacken!
Använder du hårspray? Nej alllt sånt förstör mitt hår lätt
Kan du stå på händer? Ja de är bara sätta händerna under fötterna ju
Håkan Hellström eller The Ark? BLÄÄ! ingne av dem
Salt eller socker? Båda
Gillar du ketchup? Njaa bara till korv
Är du glad nu? Nej inte så jätte men inte ledsen heller!
Var du glad igår? Ja de va jag tror jag..
Vad dansar du till? Allt som går att dansa till
Stockholm är… ? Vår huvudstad!
Göteborg är… ? Fint men flera timmar med bil härifrån
Kan du sjunga? Nej haha inte alls
Spaghetti eller makaroner? Båda e gott men till olika saker
Land du vill besöka? ojj.. Något i karibien vore härligt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: