2010-01-11
 16:55:49

Helgen / Idag

Hej. Senast hade jag panik för att skolan skulle börja. Ja det var ingen höjdare alls. Precis som jag förväntat mig. Men jaja vad ska jag göra? På kvällen efter skolan hämtades jag av anna och vi åkte till agnes som hade middag för tjejerna å magnus. Vi väntade först på de andra som var lite sena och sen väntade vi på maten eftersom den var försenad haha. Sen åt vi och pratade och sist gick vi upp på agnes rum och körde truth or dare på linneas iphone. Det var en väldigt mysig kväll och jag saknar alla jätte mycket :/

I lördags så åkte vi hem till linnea och gordon gänget kom och var där. Wiie. Vi åkte till hackstabacken och åkte pulka i kolmörker. Det var skitroligt! Sen satt vi vid brasan där sen åkte vi tillbaka till linnea och badade i hennes utomhus jazzuci, jätte skööönt. Sen så gick vi in och kollade på film men tyvärr hann vi inte se klart men de gjorde ingenting eftersom vi redan sett filmen. Vi åkte hem runt halv 1.

I söndags så hände inte så mycket. Jag pluggade och vi städade på gymmet som vanligt. Hade massor av panik inför skolan. Det är inte bara allt plugg som väntar utan också tillvaron i skolan. Allt sånt känns jobbigt nu. Men det orkar jag inte tjata om här. Iallafall idag vare foto först då vi fotade snö och pluggade inför prov som e nästa vecka. Sen så hade jag biologi där vi repeterade allt för provet som också är nästa vecka. SÅ är jag har två prov nästa vecka. STESSSSSSSSSS. Jaja. Idag efter skolan så fick jag skjus med annas pappa och sen efter det har jag tränat och latat mig.

Föresten ska jag skaffa ny blogg men alla namn är ju upptagna! HJÄLP MIG haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: