2009-10-18
 18:25:25

Helgerna går fort..

Jaaa, helgen? Festen i fredags?? Hmm.. Ja den började ju fint iallafall! Det var trevligt att umgås med klassen utanför skolan för en gångsskull och inte käka middag bara. Men det höll i sisådär 2 timmar. Åkte iallafall hem typ 12-1? Martin kom och hämtade mig och rebecka =) Jätte snällt. Han skjusade även dit oss. Även fast jag sa att det inte behövdes. Sån pojkvän önskade jag att alla hade! Jaja nog om martin. haha
Vi vakande runt 10 igår. dagen gick åt att inte göra någonting speciellt? Satt uppe i johansrum och kollade på tvi två timmar för mamma och pappa hade gäster. Sen när dem åkte lagade vi mat och gick ut med hundarna. resten av kvällen spelade vi wii och kollade på tv.. Idag har det inte heller hänt sådär mycket. Pluggat lite grann. Men det går inge bra alls.. Resten av mi familia var och köpte wii fit, så det har vi ägnat oss åt i de senaste 2 timmarna.
veckan som kommer är det sv.prov sam.tenta och biologi inlämning, men jag orkar ingenting. Allt går bara jätte segt. Nu väntar jag på säsongspremiären av Gossipgirl. AAAAAAAAH va glad jag är för det. Sen ska vi iväg och städa.


Anna G

wii vad kul!


Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s kollektion jag skrev om idag? Äru också "kär" i någon utav plaggen?



PUBLICERAT: 2009-10-20, 17:21:18 | URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: