2009-10-20
 19:55:47

...

Heej. Ja tänkte passa på att blogga såhär på kvällskvisten. Mohaha... Ja igår åkte jag till skolan, martin börjar 12 så då får jag åka kommunalt till skolan, förstå vad jobbigt?! Vi hade iallafall foto och det hände isådär ingenting, sen hade vi biologi och vi hade vikarie, superduper tråkigt. Efter skolan åkte martin och jag till täby och hämtade resekataloger. Sen åkte vi hem till honom, där lagade martin mat åt oss sen åkte vi till hans bror. Skulle lämna en doppresent och jag skulle träffa lillejulian som jag inte gjort än. Men martin körde helt fel i mörkret så det tog en timma dit, toppen! Men vi kom dit iallafll och var där ett tag. Tog 20 min tillbaka.. Imorse sov jag vidare och struntade i engelskan, hade sjukt ont i huvudet. Men eftersom jag haft sån ströfrånvaro på sista tiden så bestämde jag mig för att gå iallafall senare till idrotten. Där va typ bara hälften av klassen och vi spelade basket. Orkade inte presetera pga huvudvärken men de gick bra ändå. Gick och åt men när vi skulle ha matte åkte jag hem med martin. Då pluggade jag sam i två timmar och nu har jag pluggat massa svenska. För imorgon är det svenska prov.. Wiiihu, älskar skolan så himla mycket nu! Allt e verkligen toppen...

Snart ska jag se plastikkirugerna och sen desperate housewifes, egentligen skulle alla tjejor till Agnes ikväll och se men jag har fortfarande ont i huvudet och måste plugga så jag hinner inte. Men jag saknar alla superduper mycket :( Hoppas att vi hittar på något i helgen :)



(klassiskt av mig att ha en dh bild i bloggen)


Leia ♥ - det lilla extra

Gillar din header.



PUBLICERAT: 2009-10-21, 16:55:32 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: