2009-10-07
 13:35:56

Drömresemål

Ja vet vad ni tänker nu, att jag inte borde sitta här. Jag borde faktiskt plugga. Men jag har ju inga böcker eller något annat hemma. Jo dvärgen har jag ju. Men jag orkar inte. Orkar inte läsa om nån deprimerad dvärg som hatar mänskligheten. Han gör mig deprimerad. Istället söker jag på drömresemål på google. Ska jag kanske dela med mig lite??
Malaysia, Filippinerna, Thailand, Karibien, Mauritius, Maldiverna är bara några av de ställena jag verkligen vill till. Om man bara vore nån miljon rikare så... Sen vill jag ju såklart också se alla andra delar av världen, typ Austrailien, Nya Zeeland, Indien, Argentina, USA, Island, Afrika och annat..


Annispannis

fin design! :) puss


Rebban

Maldiverna, been there!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: