2009-10-12
 12:23:46

20 röda rosor

Heeeeeeeej! åh orkar inte blogga men jag måste ta en paus i pluggandet och göra något känner jag. I helgen jobbade martin, men han var iallafall här i fredags. Juste i fredags hade vi skolfoto. Min klass hade teman svininfluensan, väldigt tjusigt. Martins klass hade pride-tema, as snygga! Resten av dagen var bara bajs så den skiter vi i.. I lördags gick han upp och åkte till jobbet. Jag pluggade hela dagen. När han kom hit så hade han 20 röda rosor och choklad =) Jag gav han tre röda rosor precis som på våran 1års dag. Sen tog vi bilen till mörby och tunnelbanan till stan och åt middag =) Martin va trött efter jobbet men det var ändå mysigt. Sen åkte vi hem och kollade på fotbollen. Ska man ens kommentera? Det var ju kul att skrika högt två gånger av mål som dömdes bort.. suck.. Jaja, sen kollade vi på film men jag somnade som vanligt haha. Igår så åkte han till jobbet igen och jag pluggade. Mamma och pappa var iväg och handlade färg och mat och kom även hem med en tapetrulle som vi ska göra i "gäst,data" rummet. Det blir fint. Ganska taggad på att tapitsera min röda vägg. Men det går nog inte eftersom det är så ojämnt. Jaja vi får se.
Idag sitter jag och väntar på att mina saker från asos ska komma, men de kommer de nog inte. Annars är jag ledig. Martin var tvungen att åka till skolan och se några filmer han hade missat. NU ska jag sätta på ugnen och proppa i mig en mozarella pizza och fortsätta att läsa boken dvärgen och plugga idrott och naturkunskap. ååh de e så roligt att gå gymnasiet......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: