2009-10-02
 22:31:19

2 / 10

Heeej alla 10 läsare! Idag har jag blivit 10 cm fattigare men ett par skor och jeggins rikare wooohoo.

Igår var jag hemma hos martin. Gjorde inge vettigt alls. Förutom att hjälpa martin med en uppsats. Låg mest i hans säng, kollade på tv, satt lite vid datorn, åt macdonalds. Ja sånt man gör typ när man är där haha.
Imorse gick jag upp tidigare än de andra eftersom jag inte har en feting sovmorgon på fredagar ;( Vi började med samhälle där kronofogden kom, det var intressant! Sen hade vi historia, tråååkigt. Sen hade vi lite äcklig trång lunch och sist engelska. Där gjorde jag väl inge speciellt vettigt heller förutom att koncentrera mig på att magen skulle sluta låta när alla satt tysta och läste (jobbigt) Haha. Ja mig mage lever sitt egna lilla liv.. höhö..
 
Efter skolan skjusade martin mig till en frisör i danderyd. Så jag klippte håret, 10 cm stripigt äckligt ovårdat åkte bort och det behövdes. Nu känns det mycket bättre men ändå vill jag ha långt hår :( men det växer ju ut igen.
Sen åkte vi hem och bakade lite pizzza. Min blev salt och degig = Blääää! Men med lite mat i magen blev jag iallafall glad. Vi har kollat på idol och nu var jag inne på asos och beställde skor+jeans, Som vanligt mår jag sjukt dåligt när jag köpt något. Men vad gör det om 50 år? Aja 700 kr fattigare gör iallafall inte mig lyckligare just nu. Gud va jag är en knepig person alltså. Nog dags att lämna bloggen nu, hm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: