2009-05-29
 18:03:01

gladeftermat

Hejhopp. Idag var jag jätte glad, för jag fick veta att jag får MVG i bild och Vg i italienska. men så kommer en conny och säger att jg ska få VG fast jag hela tiden legat på MVG , var skit sur och ledsen och besviken hela dagen för att det han gör tycker jag helt kalrt är orättvist. Men jag har ätit, och då blir jag glad igen, så nu ska jag bita ihop, och skriva prov efter skolan på måndag. Så får vi se. Jävligt jobbigt iallafall när man lämnat in alla böcker och tänker "yes äntligen klar med allt" och kommer hem och vill vara ute i det fina vädret som ksa vara hela helgen men så får man ett prov att skriva.

Men iallafall, tänk positivit! snart sommarlov och om jag mot förmodan får VG i geografi vad gör det om 50 år? Martin är hos sin pappa i helgen eftersom han ska jobba :'( Men då får jag tid iallafall att plugga. På söndag blir det lite husvisn som sagt.

Föresten fyller världens bästa  angelica 18 idag, grattis! Och mina föräldrar har förlovningsdag på 18 år. Grattis :) Love u both.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: