2009-05-17
 13:39:21

Helgen

Hej. Orkar inte blogga om alla dagar som gått utan bloggen, men veckan som var gick fort, var ledig på tis och tors. Denna vecka smo kommer blir svår. Jag har prov imorgon i historia,. har glömt pappret i skolan, great. På tisdaghar vi nationella i matte och slutprov i italienska, och på ons bildprovet osm är skitsvårt, för vi ska kunna 45 konstnärer och vad deras verk heter. Sjukt att vi måste kunna det. Men sen är det ju ledigt på tors och fredag som för alla andra.

I Fredags så åkte jag hem efter skolan och duschade och gjrode i ordning mig och åt middag. Sen hämtade jag av anna hennes pappa och linnea och natalie var också med. Sen skjusade han oss till vaxholm, där vi var på klassresa i 5an! Lite roligt :) där var iallafall några s1bare sen kom fler och fler dels några från min klass några från n1 och andra. Vi gick och mötte adam och gustav som tagit bussen dit. Ja det var en trevlig kväll. Vet inte när vi åkte hem..

Igår så sov jag länge. Mådde jätte dåligt. Dels förkyld och lite så. Så dagen var rätt lugn. Handlade och var ute och solade så kinderna sved. Pluggade såklart också. VI grillade och åt jätte god middag ute och lekte med valparna och så. Jätte skön dag om mna tänker bort hur dålig jag kände mig. Sen kollade vi på robinsson, (heja erik) sen såg vi såklart esc. Var många bra bidrag med i år. Kul att norge vann, gillade inte hans smöriga min när jag såg den första gången, men efter man hört den några gånger blir den bättre och han snyggare, haha. Men hans engelska uttal e fortfarande fult! Vad ni än  säger.. Sen kollade vi på twilight.. Aawww. Fattar varför alla blir så sålda. haha. OCh jag saknade martin jätte mycket, vart nästan dubbel effekt  efter edward och norsken  :) haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: