2009-05-31
 17:41:05

Fetso me

Aaaj, satt nyss på spikmattan., JA jag har apelsinhud på låren. Jag har haft det länge, fast jag var underviktig förut. Jag ser det när solen lyser uppifrån, idag tex. Gud va fet man känner sig. Iallafall klarar jag knappt 2 min på spikmattan. Usch
(föresten om ni har apelsinhud vill jag säga att det beror inte på att man är fet utan att det är dålig blodcirkulaiton där, men visst det kan ju bero på att man har några kilo för mkt)

Igår så gjorde jag inte mycket. Solade så jag såg ut som englandsflagga (röd och vit alltså) Vart vit under armen, och röd över. Förlåt, vet att det är morsdag, men fan dig mamma, varför fick jag dina pigment när jag är mörkhårig? haha nä.
Annars igår så plugga jag. Inte så mkt, men tillräckligt. Det går inte att plugga nr det är varmt ute! Sen hämtade mamma och jag pappa på jobbet och johan på skateparken och vi handlade. Helt onödigt att handla godis, min hund åt upp det inatt. Iallafall så grilalde vi sen och mormor kom över. Sen  såg vi såklart som alla andra svenssons robinsson finalen. Gud va tråkigt att den där blonda (ellinor??) Vann. Hejade på anna och jarmo. jaja, inte hela världen.

Idag så gick jag upp tidigt och satte på kaffe och gick ut och plockade en bukett blommor till mami! Senare kom Alex (förredetta Frazze) ägare och hälsade på. De ska hämta honom om tre veckor. Så de skrev kontrakt och lite sånt. Sen åkte vi och kollade på huset. Mindre än vad de såg ut på bilderna. Men lagom till oss ! Vill jätte gärna flytta. Är så himla roligt :D VI får se vad som händer.. Sen åkte vi och lämnade pappa. Mamma och jag åkte och köpte blommor och hämtpizza och mat till ikväll. Sen när vi kom hem planterade vi blommorna oh åt pízzan ;)  Nu ska jag nog plugga mer. Prov imorgon.. Sista provet i 1an..

Grattis på morsdag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: