2009-05-08
 10:52:35

Sovmorgon

Halllooooo everybotyyy. Jag börjar inte förens 5 över 12. Suck on that!

Igår hade vi nationella i engelska (lyssna, läsa) De gick väl bra. VG Iallafall. Men ville kunna fixa ett MVG men det känns ganska långt ifrån. Men får väl vara nöjd. Annars så hände inte så mycket igår. Jag gick tidigare från matten för att åka hem med martin.

Som sagt börjar jag 5 över  12. För att 2orna har nationella och vi ska börja igentligen kvart över 11 men svenska läraren sa att vi skulel strunta i det sen efter det är det lunch och därför börjar vi så sent. Ska till sklan och ha so och språk sen ska jag till Martins landställe. Så jag ska släpa på en resväska. Fan va pinsamt ;S Men jaja. Vad ska jag göra liksom. På hans landställe ska jag läsa ut svenska boken och så ska pojkarna måla och spackla ett rum. Sen ska vi också träffa martins cousin. Men nu ska jag gå och packa klart. Puss (föresten kommer en finskorkesterskola till våran skola och ska spela för oss, hundra pers hur coolt är inte det?)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: