2009-05-24
 17:07:15

Min vecka

jag har inte bloggat på länge jag vet. Men jag hinner inte och orkar inte. Inte ens nu, för nu ska jag äta, sen åka till martin , sen se gossipgirl, sen plugga italienska, sv och bild.
Min kommande vecka:
Måndag: Eurollspel. Slutar 1,5 h senare.  Inlämning sv.novell
Tisdag: Italienska skriftligt slutligt prov
Onsdag: TEG-dag (ev. lämna in paragraf text)
Torsdag: Geografiredovisning. Eurollspel Slutar 1,5 senare
Fredag: Stora bokinlämningsdagen
Lördag: Martin Jobbar (BF för martins syskonbarn :D)
Söndag: Martin Jobbar

Föresten är valparna kvar. men i helgen har vi haft intressanter hela tiden. Så vi har nog köpare nu så det är lugnt. Men ev. så ska smulan (Zelda) och Frazze bo kvar några veckor tills deras nya ägare får semester. Wiiie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: