2009-05-03
 18:20:18

Kontroll

Hellu alla i detta gråa väder. Fan det suger. Igår så låg jag och solade och blev bränd på benen och kinderna efter 10 min. Försökte sitta ute idag och plugga men det blåste så jag gick in.

Igår så Var vi och handlade som vanligt på lördagar. Var ute och solade och lite sånt.  Vid 5 tiden kom mormor min morbror och hans fru. VI grillade hemmagjorda hamburgare och åt. Sen på kvällen höll jag på och prata med Martin om han och Markus och Adam skulle komma till berga. Verkade inte bli av så jag kollade på robinsson och var med familjen. Men sen ringde han och sa att de skulle komma. Så de kom upp (ink. anna) och kollade på valparna. Sen åkte vi till donken och åt glass. Vad sen så lämnade vi Anna. När vi hade gjort det så blev vi stoppade av polisen. Det var alko test. Sen så lämnade de mig.  När jag kom hem kollade jag på film med mamma och pappa sen somnade jag fort.

Idag har jag haft as tråkigt. Segat som bara den. Något jag gjorde nyss var att som vanligt när jag har tråkigt går jag tillbaka i bloggen. Men varför (?!) Jag får bara sån ångest. Pallar inte tänka tillbaka på tidigare tiden i livet. Låter ju som att jag är gammal men det är sån skillnad mellan grundskola och gymnasiet. Det är verkligen ett jätte kliv, iallafall för mig. Jag kollade tillbaka ett år och då hade jag massor med plugg och var stressad. Nu har jag nästan inget, vi har nästan fått lov..

Jag har prov i datak och bild. Ska skriva en uppsats i historia som jag börjat på. Sen är det några nationella prov kvar. Sen kanske ett italienska prov i slutet på månaden. Satt nyss och gjorde ett schema på Paint. Det har jag gjort de två senaste åren innan sommarlovet. För då ser man hur snabbt det är till sommarloven och får upp för sig exakt vad man har i prov/läxor och vilka lediga dagar man har. Kontrollfreak(?) Nej men det är jag inte. Men det är skönt som sagt att bara veta. Den här veckan som kommer är det väl inget speciellt förutom eng. nat.  Sen i helgen ska jag och Martin till hans landställe med Anna Markus och kanske några kompisar. Men de vet vi inte än. Ska bli kul! Kanske första doppet får invigas?


Anna

kommer vara typ 10 grader i vattnet! :O





KUUL!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: