2009-05-10
 22:51:34

Hélgen kort och gott..

hej. Nu ligger jag i sängen nyduschad. Har varit i trästa i helgen med älskligen hans mamma, Markus och Anna. Åkte hem till dem efter en kort skoldag. Började 5 över 12. Hade SO där vi prata om eu rollspel. Hamnade i Miljöpartiet med snälla människor, (toppen). Sen gick vi ut och kollade på en finsk/svensk orkesterskola. Kan inte säga att de var så imponerande.. Sen hade vi oförberett prov i italienska. gick väl bra. Sen åkte jag hem till martin och jag blev grinig då jag inte hade ätit något så älsklingen och jag sprang ner till mcdonalds. Sen efter ett tag åkte vi till deras landställe. Där grillade vi och efter det så kollade anna och jag på panic room medans killarna höll på i källaren med ett rum . På lördagen så gjorde vi lite olika. VI åkte till martins mormor som också har landställe på väddö. Där var deras kusin mikael och hälsade på. Vi fikade och spelade boul och kubb. VI vann för att anna inte tänkte innan hon gjorde haha. Tack! Sen så åkte vi  tillbaka. Minns inte vad vi gjorde i ordning men vi åt jättegod middag och hjälptes åt att måla ett rum, kollade på robinsson, läste min bok och anna och jag satt och prata länge. På söndagen gick vi upp och jag läste ut våran sv bok som skulle vara klar och massa saker fixades. Efter 5 kom vi iväg och de kom hit och kollade på valparna.

Helgen har varit ganska långtråkig ibland eftersom de skulle fixa massor men mysig ändå. Hemma har jag käkat godglass och kollat på tv. Imorgon är det plugg till historia, bild, matte som gäller. Ledig på tisdag ;)


Anna

Tack för en trevlig helg, trots de långtråkiga stunderna ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: