2009-05-28
 14:50:36

egojag

Hejhej. Det var länge sen haha.. Just nu sitter jag hos martin,. Var inte i skolan idag för jag har ont i huvudet (har haft det i flera dagar nu..) Han sov hos mig och lovade att ta med min nyckel för att hämta böcker. Men han glömde naturligtvis den så jag fick åka till skolan och hämta böcker osv. Just nu är han på körskola och jag sitter och kollar på hus. Nu vll jag flytta för de ska börja bygga ett nytt hus på våran stora tomt som är såld. Och det känns itne så kul med grannar så nära när de också är ganska otrevliga. Och de ska flytta på hela vår gång upp till huset. Jaja. Hittade ett nu so mverkar vara jätte bra så på söndag blir det nog visningar på hus  ;P älskar det.
i skolan har det varit dunderstressigt då de fyllts på med mer och mer men nu har det avtagit och imorgon är det sista provet i italienska EVER :D och så ska jag bara ha liten redovis. för engelska läraren. Sen har vi inget inplanerat mer. Wiiie! FÖresten vet jag att jag får MVG i Historia och sam nu och det var jätte skönt att slippa göra extra uppgifterna. Inte för att vara egocentrisk men jag tycker jag är värd bra betyg för jag har slitit skitmycket ;P Tror jag får MVG i bild datakunskap och geografi också och sen resten av 4 ämnena VG. Det är ganska bra :)

Fredag - Italienska prov och "my subject" , Lämna in alla böcker. Angelica 18 GRATTIS :D
Lördag - Martin jobbar, Gustav 18 GRATTIS
Söndag - Martin jobbar , gå på husvisningar. Morsdag
Måndag -
Tisdag
Onsdag - Ledig (3ornas studentutsläpp)
Torsdag - CP dag , (ledig?)
Fredag - Idrottsdag, brännbollsturnering

Sen på tisdagen slutar ju jag och direkt efterskolan blir jag upphämtad för då ska vi till min systers utspring. Lyckost! fast hon får aldrig mer sommarlov, mohhaha. Kom på att jag måste köpa en student prisent :| och morsdagspresent .. Och avslutningsklänning.. Nu ska jag nog plugga lite :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: