2009-05-06
 21:52:18

dagarna som gått

Hej allihopa (mina typ 10 läsare) Nu ligger jag på mitt rum och det är ensamt men skönt att ligga i sängen. Jag har ju min egna bärbara data som jag betalar hälften för varje månad. Lite onödigt just nu pga att jag aldrig sitter vid den. Det beror på att internet sladden är dragen till mitt rum och då måste jag sitta här ensam. Jag hatar att vara ensam. Så tråkigt. Många kompisar säger att gud va skönt jag är ensam hemma. Men för mig suger det. För att jag har en pappa som varit hemma många gånger då man kommit hem eftersom att han jobbar olikatider och en mamma osm jobbat 50% (pga ryggproblem) och så har jag haft 3 syskon som varit hemma efter skola och så. Så därför är jag van vid att nån alltid är hemma och är jag ensam blir det bara tomt och tråkigt...

Hur länge sen var det jag uppdaterade blogggen? Juste  i lördags. Minns inte vad jag gjorde i söndags. Martin jobbade. Hade nog inget att göra. I måndags vare schoool. Men jag vaknade av att min mamma kom in och sa när ska du upp, och hon sa att klockanvar halv 10. Jag hade alltså stängt av väckarklockan och somnat om. Hade historia och sv kvar på schemat men skulle hinna till halva historian så  sket i det. Men åkte till lunch och åt och hade sv. Sen åkte jag hem till martin. Han lagadej ätte god köttfärsås och spagetti sen åkte han på teorilektion. Jag gjorde nada men sov över.

Igår hade jag lång dag. Men sket i språk för att jag orkade inte och ville hem och plugga. Men mycket plugg blev det väl itne. Jag var med martin och lekte med valparna och så. (De fyllde sex veckor igår(!)) Idag så har jag haft lagom lång dag. GJorde klart min bild på bilden i ps. Blev jätte nöjd. Sen så övade vi inför nationella på engelskan och se hade vi prov i datakunskap. GIck bra, hoppas på MVG: men jag är så slarvig när jag vet att jag kan allt till prov så jag kommer säkert ha massa grejer jag slarvade på.

Imorgon bitti är det upp till skolan och göra lyssning läsning nationella i engelska. Läskigt. Tycker lyssningen är svår. På övningen fick jag full pott men detta kanske är svårare. Men det är nog bra att jag är nervös så jag inte slarvar som förra provet. Sen ska jag ha lite engelska och matte. Så det är en enkel dag.

Jag har inte så mycket mer i skolan förutom det och matte nationella. Fan va skönt  :)! NU ska jag kolla på tonårsliv och sen sova..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: