2009-03-10
 16:33:17

Synd om mig

Det är syndast om mig i hela världen. eller syndast? Så heter det väl inte? jaja. Det är iallafall synd om mig. Jag e sjuk. Jag har ont i hela kroppen. Jag borde ligga och vila men jag gjorde det hela eftermiddagen igår och har gjort den fram tills fyra idag. Jag har jävligt tråkigt! Iallafall så ska jag berätta hur detta gick till. Jag hade väldigt, väldigt ont i magen igår i skolan. Det var hemskt. Men ändå stannade jag kvar. På tåget hem började jag bli yr och mådde illa. Sen så när jag kom hem gick jag och la mig och var helt matt. Sov nån timma. Sen låg jag bara resten av kvällen. När jag skulle sova grät jag. Så ont hade jag. Och har, och vi har inga värktabletter kvar. Pappa sa åt mig att jag skulle be mamma köpa nya. Men nu är det försent. Hon är ju påväg hem.

Jag känner mig stressad också. Jag får inte bli sjukare. Vi har, engelska läxa (göra eget quiz), Italienska läxa (skriva om oss själva och ta ut svängarna), Läsa på om mp (ska debattera), historia g prov, historia vg/mvg inlämning, so prov, idrottsprov. Inom 1,5 vecka.

En annan tråkig sak är att martin ska till sitt landställe i helgen och jag ska inte med, orkar inte, och att det inte bli dh kväll ikväll.
Ja nu har ni fått höra mig gnälla, underbart va? Något positivt ska jag väl ändå komma med.. Ähm, jaaa... Jag ska till Watz i helgen och se melodifestivalen.

Föresten så har jag inte bloggat på en vecka. Det som har hänt är att jag har varit hos tandläkaren. No holes. Helt sjukt, trodde jag skulle ha det. Gud va jag e bra! Sen har vi fått tbx matte prov, första gången jag får G och jag blir riktigt sur. Bläh. Fick tillbaka media uppsatsen, MVG. Fick tillbaka historian, VG men jag har visat MVG kriterier på tidigare uppsatser så de e lugnt.

Vi får se hur lång tid det tar tills nästa inlägg kommer. Krya på mig! haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: