2009-03-17
 19:18:25

melodifestival lovers

i Lördag var jag hos watzis som jag berättade. Min brotha from another fatha skjusade mig och mina vänner dit. Fast vi blev släppta i täby kyrkbys coola centrum. Vi handlade pizza & godis. Sen åt vi och kollade senare på melodifestivalen. Rebecka hatar melodifestivalen. Kul att plåga henne. Fast igentligen älskade hon nog det. Det gjorde iallafall jag yos och malle. Efteråt åkte malin. Lite tråkigt. Jag rebban och josefin somnade efter 3.

(Nästan) hela söndagen låg jag och såg the hills på MTV. Samtidigt försökte jag plugga. Men att se på tv + plugg är inte det smartaste. Iallafall så gllar jag the hills rätt mycket. Första gången jag såg det fattade jag inte om det var på riktigt eller inte. Men tydligen är det ju det men ibland tar de om scener som de gör. Tex så bråkade en tjej och hennes pojkvän, och de fick göra om det för att de skulle filma bra. Lite sjukt. Jaja. Det är iallafall kul. Men så töntig man känner sig när man ser deras exklusiva rika liv i LA och sen påminns man att ligger man i soffan med skitiga mjukisbyxor, slask och molnigt ute och pluggar. Man känner sig en aning misslyckad.


















Igår började en ny härlig vecka. Slutade tidigt. två. Kom hem runt 3 och pluggade stenhård. Martin kom en timma senare. hann inte vara med honom så mycket. var tvungen att plugga in så mycket geografi. Och oj va onödigt det var. Provet var ju skitlätt. Pluggar alltid för mycket till connys prov. tror att de ska vara svårare än vad de är. Efter provet hade jag 1,5 timmas rast. Gick till italienska läraren och fråga om man fick göra uppgifterna nu så man kunde gå hem. Men nejnej. Fick gott vänta. Slutade sen fyra. Idag har jag inte gjort nått. Skit skönt. men måste plugga till idrottsprovet. wihoo.. Men ikväll ska jag iallafall se den rätte för rosing, och deperatehousewifes ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: