2009-03-23
 19:59:07

kort och gott

Hej. Nu var det en vecka sen typ. Jag e värdelös, jag vet. Men jag orkar inte blogga, hinner inte. Eller jo det gör jag nog. Men vill nog mest inte. Livet fortsätter som vanligt. Helg skola plugga blablabla. Måste jag säga mer? Våren gjorde mig glad förra veckan. Men nu är vintern tillbaka. Nooooot välkommen-
Jag e fett irreterad. Valparna ploppar fan aldrig ur. Vill att de ska komma så jag kan ha något att göra. Har så sjukt tråkigt. Men snart e de påväg. Hon har gått över tiden. Så idag, eller imorgon tippar jag på. Nån som tror nått annat?


Vill att alla ska veta att jag älskar denna underbara varelse.
Jag skriver det inte så ofta. Men säger det gör jag, varje dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: