2009-03-14
 17:17:22

..

tjäna. nu vare fyra dagar sen sist jag skrev.. Jag var ju sjuk så sjuk. men åkte till skolan redan på torsdagen för att jag hade så sjukt tråkigt hemma. låg och kollade på tv halva måndag, hela ons och torsdag. orkade inte göra annat. Men det är så sjukt tråkig tv innan typ fyra. Så det är faktiskt ibland roligare att gå till skolan än att ligga hemma.  På torsdagen så bodde jag hos min martin. För vi skulle ju inte vara i helgen. Han hade mycket längre sovmorgon än mig. Alltid varit tvärtom. Så nu fick jag lida. När man vaknar och går upp så vill man bara ligga kvar och kramas med honom när han ligger där och sover så sött.
På fredagen var det ganska jobbigt. Dunkade jätte hårt i mitt huvud nästan hela dagen men jag stannade. Det var iallfall ganska kul på debatten på so:n. Det var ganska långtråkigt utan martin igår faktiskt. Men det gick bra. Idag har tiden gått långsamt. om en kvart ska min bror köra mig till josefin. Först ska vi hämta Malin och Rebecka. Vi ska itll josefin och äta pizza, kolla på melodifestivalen och sova över. Ska bli kul! Saknar min martin bara :(


såhär glad e jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: