2009-06-21
 18:49:06

Min midsommar 09

Hejsan. Lovade att skriva om grekland och midsommar så då gör jag det. Börjar med midsommar tror jag...

Vi gick upp och dukade och fixade i party tältet och så. Vid 2-3 kom mina kusiner min faster och morbror.  Vi åt den traditionella midsommar maten, sill potatis osv. Jag och martin gjorde oss i ordning för att åka till Gustav. Alla resalternativ skulle ta jätte lång tid, men då kom vi på att natta och nea skulle ju också dit. Så jag ringde natta och vi fick åka bil med dem. Blev hämtade klockan 6. Hos gustav var adam markus och anna alltså the gordon team! Lite efter oss kom matilda. Vi grillade och de hade gjort sallad osv. Så vi åt gott och sen dansade vi och annat. Tyvärr åkte anna och markus hem. DÅ bjöd Gustav in 3 killkompisar. Vissa hade kanske druckit för mkt och det blev lite vild men kul hade vi! Jag somnade runt tre tror jag.

Enda bilden jag hittar från midsommar....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: