2009-06-10
 11:28:18

Snabbt kludrigt inlägg.

Hej. Har inget att göra nu i tiomin. Lika bra att blogga.
Igår åkte jag till skolan, gick och tömde skåpet, men ändå kändes det inte som sommarlov i det vädret! Man ska inte behöva ha på sig  tjockjackor på sommarlovsdagen.. Sen gick vi till täby park hotell där avslutningen var. Fick panik där, skulle ju gå mitt i allt och jag satt typ i mitten av mitten och det skulle vara ganska pinsamt att resa sig och gå när alla 1or och 2or sitter där tyst. och så hade jag ingen mottagning så jag visste inte direkt när mamma och pappa kom. Men jag gick vid 10 och martin som satt längst bak hänge på. Mamma och pappa kom precis dit så det va bra. Sen så åkte vi till sundbyberg till mig syster nu f.d skola. Det var ganska mkt folk för att vara så få som skulle ta studenten. Men de sprang ut och så sen gick vi till flaket där alla gick upp sen åkte vi hem.
Hemma började martin johan och jag dekorera och som tur va kom solen. perfekt. Vi blåste ballonger och satte upp lampor och annat. sen började det trilla in lite folk och så. Det var trevlgit. Serverade mat och tårta. Sen åkte vi hem till min morbror och hans fru för att jag och min familj fick middag där då vi inte fick stanna längre för anna. Hon skulle ha efterfest hos oss alltså. Sen åkte martin och jag till honom och gjorde inte sås mkt, kollade på desperate och så.
Idag gick han upp tidigare och åkte till körskola och jag gick upp. Har inte gjort så mkt. Ska nu springa ner till tåget och bli hämtad av mamma och pappa som sovit hos min morbror. Får se om huset är förstört.. hehe.


Syster

Nää förstört var de ju itne iaf :)

Dock blev de en skit tårkig fest, med en massa bråk tydligen (jag sov:P)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: