2009-06-08
 21:32:39

Pigadia (karpathos)

Gissa vad? Idag åkte jag mamma och martin till täby c, där va anna markus peter och cecilia. vi diskuterade i en timma(!) resemål men inget passade och allt var för dyrt, men jag försökte stå på mig och han hittade faktiskt ett lagom pris på ett hotell i Karpathos den 11/6.  Gud va jag är glad =)

Jag har egentligen inte tid att sitta här, min sis anna tar studenten imorgon, men som sagt är jag inte till stor hjälp. Hämta hennes plakat och så, var jätte bra, jag valde bilden (A) :D Sen har vi fixat annat som tex partytälten osv.

Imorgon ska jag på MIN avslutning, har glömt bort det för att det är sån hysteri runt annas. Men det är självklart att det är så. Sen hämtar familjen mig och martin och vi åker vidare till annas, sen ska vi hit fixa allt sen kommer alla gäster, dels hennes pojkväns familj som vi aldrig träffat och hennes pappas sida. Så de är ganska många tror jag. Men alla måste dra runt 5-6 för hon ska ha fest här, och alla ska sova i tält tydligen. Så jag åker hem till martin, sen på ons åker jag väl hit på morgonen och packar allt och så!


Vi ska bo i pigadia tror jag, "huvudstaden" i karpathos, som ligger mellan kreta och rhodos. Det enda som besvärar mig är att det tydligen ska blåsa där ganska mkt, men det gör nog inget i värmen! Det skadar ju inte att gå in på SMHI och se att det ska regna här.. Inte alls skadeglad.. 

Nej nu måste jag skära jordgubbar, sen ska jag duscha och börja plocka fram viktiga saker inför resan :) Wiie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: