2009-06-06
 13:00:17

Jaaaaaaaa.

Hej hopp. Ännu en tråkig dag. Martin jobbar och det betyder att jag inte har nått liv den här helgen. det jag praktiskt taget gör hela tiden är att kolla resor. Tur att jag inte är ensam, anna har också tråkigt, fast hon har the sims 3. Det suger. (Att jag inte har det) Hoppas att hon och markus följer med oss utomlands :)

Igår såg jag mina betyg på IC. det va trevligt, 6 mvg och 4 vg tackar man itne nej till. Fast det är jobbigt när ens föräldrar ser det ,och ska berätta för varenda människa de träffar. Jaja, ltie stolt får man vara. Men ändå känner jag att jag kunnat få MVG i flera ämnen, att jag aldrig blir nöjd..

Annars igår så var Annie och hennes barn här igår. charlies köpare. De hämtade honom :( Men var här typ 2 timmar och pratade. Jätte fin familj. charlie kommer få det bra hos dem :) Fick mail av dem att allt gått bra och att han trivs. Usch va jobbigt det är. Kommer vara skitjobbigt när Celda & Alex ska åka. Men de kanske åker när jag är utomlands, alltså betyder det att detta är min sista helg med dem :(


Iallfall det här med resorna kollar jag 24/7. Är det någon som är van att åka ospec ? Och har ni hamnat på bra hotell?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: