2009-06-10
 22:09:33

Hejdååå!

Hej, passar på att blogga nu när martin pratar i tele. Han kom till mig med sin mamma typ kvart i nio.
Idag har jag packat och inte gjort nått typ. Börjar få resfeber. Vi kommer ta planet från arlanda halv 7. Men kommer bli hämtad här klockan 4(!) Tänkte först inte sova så att man sover på planet. Men då kommer bara vända dygnet så lika bra att sova några timmar här hemma. 

Jag Martin Markus och Anna kommer åka till Karpathos, tar fem timmar dit men 3 h & 20 min hem, konstigt. Men så är det. vi kommer bo i Karpathos "huvudstad" Pigadia. Stranden där är inte finast så vi kommer kanske nån/några dagar antaligen ta taxi till en annan underbar strand. Har läst att det går dagligen båtar från hamnen som stannar vid 3 stränder varv en man bara kan nå via båt för typ bara 150 kr, så om vi får tillfälle att åka med den gör vi nog det! Vi åker främst dit för att sola och bada. Ska bli superskönt. KOmmer nog hyra cyklar någon dag och cykla runt ;) Vi ska bo i helt nybyggt lägenhetshotell med pool som ligger 200 m från havet och strand. Inte helt fel. Så jag är jätte nöjd och glad. Snart åker vi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: