2009-06-26
 17:20:23

Alex is back

Hej. Nu ska jag vara helt ensam hemma och ha tråkigt så kan lika gärna blogga. Igår morse kom pappa upp och väckte mig och martin och berättade att alex (alltså fd.frasse) skulle kanske komma hem. Familjen hade skickat mail att deras son tydligen blivit allargisk. Så de kom och lämnade honom när jag var ensam hemma klockan typ 2. Det var tyst och var jätte jobbigt. De grät ju såklart och de började jag också göra. Fast vi sa typ ingenting, de lämnade bara över bubben mat och leksaker. Tycker så synd om dem, vet ju hur det känns för jag mådde as dåligt i grekland för att jag itne skulle få se valparna mer. Men iallafall så blev alex mamma nikita helt galen och överlycklig eftersom hon älskade honom jätte mycket.  Alex kommer stanna tills vi hittar någon ny familj till honom, kommer bli jobbigt att fästa sig igen vid honom. Jag som precis hade börjat komma över det..

Annars har det inte hänt så mkt, så segt ibland med sommarlov haha, man längtar jätte mkt till det men sen finns det ju faktiskt inte så mycket att göra på dagarna!
Idag gick martin och jag upp tidigt och cyklade till UM. Där så fick jag nytt recept men även en ny tid på måndag för att prata om att ta pstav då jag är så slarvig med tider. Så vi får se om jag tar det istället!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: