2009-06-07
 20:20:25

7juni

Igår åkte jag mamma och anna iväg till arninge. Där så sa jag på skoj att om jag drar vagnen kan du köpa the sims 3 till mamma. Så gör hon det! haha. Ibland är hon allt snäll. Så fick jag två par skor på skopunkten. Som jag ska ha i grekland. Men gick ut och gick med hundarna i ett par  och fick sånna jävla skavsår så att mamma fick dem.
Iallafall så handlade vi massa mat och tillbehör för min storesyster har blivit så stor så att hon tar studenten på tis.

Idag har dagen gått åt att bla har de fixat med tält och mat osv till tisdag. Men jag har inte hjälp till så mkt. Fan att jag egentligen inte hjälper till. Varken när min bror tog studenten eller nu, då kommer de ju inte hjälpa mig om två år. Men jag är itne duktig på varken mat eller få ihop tält. Ursäkter kan jag alltid komma med.. Men jag måste iallafall hjälpa till genom att gå ut med hundar och städa.

Ikväll kommer martin. han har ledigt imorgon. Fattar inte vad jag ska göra i skolan. Skiter i matten. GÅr nog på hisorian och sen på svenskan går jag nog till täby c och bokar resan med martin. Fast vi kanske måste ha med oss målsman och då måste vi vänta till klockan sex. Finns iallafall några potentiella sista minuten resor. Vi får se om priset sjunker och det finns kvar imorgon! Fortf skeptisk mot att åka ospec. men om det är ända alternativet imorgon tar vi de. Sen måste vi lista ut vem som ska köra oss till arlanda på ons, tors eller fredag.

Föresten så har jag glömt att berätta att martin har fått en ny liten släkting, som jag berättat om. Föddes i förrgår. Alltså 5/6.  Martin ska dit och hälsa på imorgon tror jag. Åh, vill också :)


"längtar"... Kreta är vad jag hoppas vi hamnar på, fast jag varit där (typ när jag var 5 haha)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: