2009-07-06
 19:43:36

Looove my gordon friends

Hejhej, igår var jag med da gordon gang, minus nea och natta. De var kuligt, som ni ser här

Mer orkar jag inte skriva men jag orkar fylla i en lista jag snodde av annisen

Namn - Sara
Bor - Åkersberga
Syskon - Anna Andreas Johan
Född - 1992
Ögonfärg - bruna
Längd: 162
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Brunett så hett
Födelseort - Vallentuna

DAGENS
Låt -
Singing that melody
Saknad - Martin
Kläder - Tights, shorts, tröja
Underkläder - ;)
Mat - Mcdonalds..
Köp - Mat
Göra sen - Se på mommys boys
Godis - Massa olika plockgodis :)
Pinsammaste - VIll jante säga

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Brukar inte göra det så nje
Tycker du om godis - Inte så mkt, bara vissa
Hur många gånger i veckan äter du godis - På lördagar och om jag har kvar söndagar haha
Äter du offta nyttig mat - Vad är nyttig mat egentligen?
Tycker du att du själv är söt/snygg - Vissa dagar ja vissa inte
Du ger mycket komplimanger till andra - Nej typ aldrig haha
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja, skulle annars heta Michelle eller Angelica, de e ju också fint men jag är en Sara
Du tycker att du själv är smart - Haha ja det tycker jag de vet nog alla att jag tycker
Vad är det sämsta hos dig - Säger oftast för mkt vad jag tycker
Vad är det bästa hos dig - Jag vet inte
Har du bra självförtroende - Oftast inte, men ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många....
Du tycker om att vara med tjejer - Klart, men jag har lärt mig med åren att de flesta tjejer är Ärligt talat jävligt falska, skulle kunna skriva hur långt som helst med det men de har vi inte tid med.. Så kort och gott så är killare ärligare och härligare
Känner du dina grannar - Nej
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svarta
Äger du några Björn Borg kalsonger - Nej, men ett par trosor
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej?
Gillar du skolan - Ibland
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, streetdance
Har du några tatueringar - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Inte så ofta, om man går förbi kollar man ju
Tycker du om djur - såklart
BRUKAR DU...
Sova -
Nej aldrig??
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Har hänt men fyfan
Skada dig - haha jaa
Klä dig i svart - Vilket människa äger inte svarta plagg?.
Lita på folk - Jag vill lita på alla men gör inte det
Skada dig med flit -  Nej aldrig
Drömma mardrömmar - Ja, nästan varje gång jag sover utan martin
Gå i skolan - Nej jag springer i skolan
Gå i kyrkan - Inte regelbundet men jag tycker att det är mysigt att vara i kyrkor, väldigt avslappnande och luktar gott
Ljuga - Tror att jag nästan aldrig gör det, har väldigt svårt att ljuga för folk jag tycker om

HAR DU...
För många vänner -
Nej har förlorat de mesta, har haft väldigt många vänner totalt.
Förföjelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom? - Nja får panikångest attacker då och då
Skadat någon? Asså aldrig för att menat något illa men slagit till syskon och så har jag ju
Färgat håret - Massor av gånger
Några piercnings - Öronen ? vill inte ha på nått annat ställe!
Några tatueringar - Nej och ska jag ha ska det vara meningsfullt och litet :)
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Öh typ jämt?

ÄR DU...
Snäll -
 Haha jag försöker
Snygg - Inte varje dag ;)
Söt - njaa
Kort - Några cm under medel så antar det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: