2009-07-15
 16:04:47

Molnmolnmoln

Heeej. Efter jag skrev blogginlägget i Lördags så åkte jag till min morbror. Han och hans fru har förövrigt köpt Alex, som fr heta sitt ursprungsnamn frazze. Helt rätt! Jätte kul att de köpt honom, för han kommer vara här mkt när de jobbar och så. Där så åt vi creps med kräftor och kött och potatis. Sen kollade johan och jag på näst senaste harry potter för att färska upp minnet inför den nya filmen. Sen åkte vi hem.

I söndags så gjorde jag ingenting som typ alla andra dagar men så smsade Malin att vi skulle till Josefin. Så vi åkte dit med Rebecka och sen kom Camilla. Som vanligt så hade jag tappat en hundra lapp i otursjeansen på väg till henne, det har jag gjort tre gånger förut tror jag i samma jeans. Men som tur hittade jag den. Sen handlade vi mat som vi åt hos henne och så satt vi och pratade. sen fick vi skjus hem vid 8. Var riktigt trevligt att träffa alla igen, hann inte säga hejdå på skolavslutningen jue. Men iallafall så har man ju inte hunnit fatta vad mina nya kompisar betyder förens nu. Vi har ju varit med varandra hela tiden under ett år med korta smålov bara. Man har ju inte hunnit sakna varandra. Men nu när vi träffades blev jag riktigt taggad på att börja skolan igen med mina söta vänner =)

Sen i måndags och tisdag hände väl ingenting. Joo martin kom till mig i måndagskväll. Hade inte träffats på länge. Men vi hann inte vara så mkt eftersom han kom så sent så skulle vi sova. Jag har iallafall mest suttit inne och gråtit till oprah och sånt strunt och sovit till 12. Men idag var det soligt så ajg satt ute och sola några timmar. Men nu har solen gått i moln såklart.

Har fixat martins present nu och jag längtar jätte mycket tills han ska få den. Han kommer dock få den dagen efter sin födelsedag. För att jag kommer inte åka ner till deras födelsedag utan han kommer upp till borlänge dagen efter. Åker dit på lördag <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: