2009-07-04
 19:49:34

Lite kort sådär

Hej. Vet att jag typ är världens sämsta på att blogga nu, men det är sommarlov och då orkar man helt enkelt inte. Inte mycket har hänt. Det största är väl att jag satt in en pstav. De gjorde ont som satan men martin satt och höll min hand så de gick bra :) Annars har inte mycket hänt. Vi har varit och badat på kvällarna i raila och dommaruden. 

 En liten rolig sak var att igår gick martin och jag hand i hand i den skinande solen ner till ica och skulle köpa bullar, slutade med att vi kom hem dygnvåta. På vägen hem började de regna så mkt så jag orkade inte bry mig utan gick i regnet med genomskinlig klänning tack vare regnet med bilar som åkte förbi och asgarvade. Men trevligt var det.

Imorgon så kanske gordon team ska leka :) Wiie, adam har ju kommit hem och imorgon kommer gustav hem. Hoppas vi kan, de vore mycket trevligt !

Nej nu blir de väl inge blogginlägg förens om två veckor igen, nä men vi får se. Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: