2009-07-27
 23:47:40

Hemma

Hejhej. Kom hem från borlänge för att , det blev för trångt i huset , wilma ska opereras på onsdag, martin och jag skulle ändå åka på tisdag(Imorgon)

Orkade inte blogga igår för jag mådde så dåligt pga massa saker. Dt var iallafall jätte kul i borlänge och vi kommer åka dit en vecka till snart förhoppningsvis <3 Vi badade i långsjön, på aqua nova, handlade saker, spelade kubb, kollade på film, fiskade lite, åkte ut med båten och massa annat. Martin fick bungy jump av mig och mina föräldrar. Haha när han kom bad jag honom ställa sig på ute platsen, så sprang jag upp på balkongen och släppte ner presenten, för att det var en ledtråd. Nej nu ska jag och martin sova, för imorgon ska vi åka till hans landställe, men först till täby c för att handla lite =)

Förresten, vi ska operera wilma på onsdag morgon, för att hon läcker, har slutat äta och massor, troligen livmoderinflammation, alltså ska hennes livmoder bort, hoppas hon blir bättre :(


rebecka

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2009-07-31, 20:48:17 | URL: http://stoltforstenare.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: