2009-07-18
 16:26:30

Hejdåååå

Heeej. Blev visst ett till inlägg innan jag åker.. Det Har inte hänt så mkt sen jag bloggade sist.
I torsdags kom martin hit och vi åkte till ett naturreservat här i berga med mamma och pappa. Där var de jätte mkt får och kossor (ni vet sånna med hår haha) Men de var mest rädda för oss och hundarna. Men när vi hade gått runt allt så mötte vi upp massa får som började springa ifrån oss och alla hade typ panik. Så gick vi på stigen men så stannade ett får(!) och gick emot oss. Vi började undra om det var en bagge så vi fick panik. haha. Den började stampa i marken och vi ställde oss bakom träd. Haha var så jävla rädd. Har blivit stångad av en bagge förut (det är en lång historia) och det gör sjukt ont plus att vi hade typ stup bakom oss. Som tur va så gick den sen. Haha det låter säkert jätte löjligt men hade ni varit med hade ni också varit jätte rädda.

Igår så gick martin och jag upp och gick till skogen och plockade blåbär. Vi gjorde det förra? året och då fick vi flera liter. Men vi båda var trötta så de blev nästan ingenting. Senare på dagen så åkte vi med Anna och pappa som skulle till vetreinär i arninge. Med Wilma, för hon har jätte mkt flytningar och verkar inte må så bra. Martin och jag gick runt i Arninge. Sen kom adam och gustav dit. När vi kom ut på parkeringen så stod inte Kian där utan Adam hade köpt en ny egen bil =) Som vi åkte i lite sen så släppte de av mig och jag gick till Anna och Pappa. Så åkte martin iväg med dem. Veterinär besöket hade inte visat något men de trodde att hon var på väg att få livmoderinflammation..



Jag åker inte idag, utan imorgon bitti. Vi kommer vara där allt från 2-4 veckor, beror på om vi längtar hem eller inte. Vi ska inte till skåne, vart massa strul. Men jag är jätte glad ändå. Jag ska inte ner till martins födelsedag, tyvärr. Han kommer ändå upp dagen efter och jag vill fira pappa också (De fyller på samma dag) Och jag har inte råd.
Funderar på att mobilblogga där uppe, ska testa och se om de funkar =) Men ni får ha de bra så syns vi nån gång...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: