2009-02-03
 11:07:21

Lite kort sådär

Hej. Inget blogginlägg på 5-6 dagar. Kommer inte ihåg vad som hänt men klassen var på aftonbladet. Det var kul! Orkar inte berätta allt. Jag hamnade iallafall i ett lag där vi gjorde webtv. Först skulle vi ta reda på en nyhet med hjälp av egna datorer där vi intervjua folk och sen hade vi möten och berätta för varandra osv. Sen spelade vi in nyheter. Magdalena och Rebecka var nyhetsankare och malin meterolog haha. så söt!

Hmm.. Vad har mer hänt,. Varit lite tjafs med en kompis och jag är så ledsen över det. Men arg när en person tar sista ordet och man får inte säga något alls. Jaja, nu tänker jag inte tänka på det.  En annan tråkig grej är att min bästa vän har berättat en del saker men det kan vändas till en positiv sak också!

Igår och idag har teg ledigt. Man får tydigen inte alls komma till skolan, de är treorna sura för, för de vill vara där nu när de e lite tid kvar och de måste göra saker. Undra om de gör om matsalen eller nått? Skönt att vi är lediga nu. De sätter in studiedagarna såhär för den jobbigaste tiden i skolan är mellan vinter och sportlovet. Det är bra..

Nu har jag ett arbete i SO att göra om media. Boken "vi som aldrig sa hora" till svenskan har jag läst ut. Var så lättläst. Kan inte förstå att e svenska lärare väljer en sån bok. Det var väldigt mkt om sex. Vi ska ju sitta och prata och analysera om boken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: