2009-12-06
 14:04:41

Vietnamkriget

Hellluuu everybuty. Helgen har varit kort som vanligt och bestått av typ plugg. I fredags hände inget speciellt. Jag johan och martin kollade på idol och Elf. I lördags jobbade martin och jag pluggade massa historia fast det bara går åt helvete. På kvällen kom martin hit ochvi åt middag och kollade på robinson och sen flickan som lekte med elden. Idag så jobbar martin igen och jag har suttit och pluggat. Håller på med Vietnamkriget och ska skriva orsaker och följder och dela in det i ekonomisk/politik/kultur/social perspektiv och sen skriva kriget i två olika historie syner. Jätte lätt. NOOOOOOT. Känner att jag får ge upp alla ämnen haha. Nu ska jag nog fortsätta försöka skriva någonting... Ska baka pepparkakor idag också :)



Andra advent idag haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: