2009-12-30
 15:24:25

Senaste dagarna/ Nyår

Har inte berättat om julafton hos martin. Já hans familj firade ju inte tillsammans och det var lite uppdelat på julafton så då firade vi jul hos martin på juldagen med hela hans familj och alla respektive haha. Först så delades alla julklappar ut och jag fick en tröja, ljushållare, ljusstakehållare, och en sten av anna hahaha! Nejj men de stod vänskap på den :) Sen åt vi julbord och lite sånt. På kvällen när alla hade åkt kollade vi på twilight för cecilia hade inte sett den. 

Martin jobbade i helgen och då passade jag på att plugga lite och träna! Med nya wii active. Skitjobbigt men det tar! I söndags åkte jag mamma och pappa in till täbyc på mellandagsrea. Skulle byta ett par skor jag fick i julklapp och ett par tights. Inne på dinsko la jag infrån mig mina tights när jag skulle prova mina skor och dem blev snodda såklart! Dumma mig. haha. Men jag hörde senare om några som tappat bort/blivit bestulna på spel för tusenkronor typ, så mitt var inte så farligt.. Iallafall hittade jag ett par snygga skor. Sen gick vi till hm för att leta klänning och hitta något present till lillebror. Stod still i kö i typ tio minuter sen sket vi i det och åkte till arninges hm. Där hittade vi samma present till johan och jag hittade en nyårsklänning!

I måndags fyllde den minste 15 år! vi sjöng för honom och han fick en tröja av mig och martin och ett spel av anna och pontus. När pappa kom hem fick johan ingenting haha. Nej men det var för att hans kamera han önskade sig hade fastnat i snökaos i frankrike så den hade inte kommit fram. Sen klockan tre kom släktningarna och han fick lite annat och vi fikade. 

Idag åkte martin till gustav för att hjälpa till inför imorgon. Jag längtar jätte mycket :) Eftersom det är nyååååår. Vi ska först äta middag hos gustav typ 10 personer. Sen ska vi åka vidare till djursholm tror jag det var? Så det kommer nog bli roligt! Förövrigt kommer anna linnea och jag ha blinkande örhängen, slå den ni!

Efterom jag har sjukt tråkigt och antagligen inte kommer blogga imorgon ska jag nog skriva en årsresume!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: