2009-12-25
 21:17:50

Julafton

Hej. Både anna och jag insåg att ett blogginlägg skulle göra gott ;) Senaste gången jag bloggade var jag väldigt sjuk och var det typ nån dag till. Dagen efter åkte jag till sjukhuset med martin och pratade med läkaren där som gjorde gastropin på mig. Japp glutenintolerant det var jag. Så vi pratade om kost och fick tips på böcker och fick veta vad som sker och allt. Livet känns en smula jobbigare nu när jag måste lägga om allt jag äter typ. Men det börjar jag med efter årsskiftet tror jag när jag träffat en dietist.
I förrgår åkte jag martin och johan till täby och skulle handla de sista julklapparna men det fanns först ingen parkering men vi fick parkera längre bort. Sen var det jätte mycket folk och jobbigt men tillsist hittade vi lite saker iallafall. På kvällen kollade vi i familjen plus martin på uppesittarkväll haha :) tycker det är en supermysig tradition.
Igår vaknade martin och jag runt 10 och jag gjorde i ordning mig. Sen åkte vi till Martin och han fixade sig och sen åkte vi till Frida och Johan som hade öppet hus. Lite vänner och släkt till dem kom dit. Men vi stannade bara ca 2 timmar. Vi fikade och umgicks lite sen åkte vi till min morbror lagom till kalleanka. Men har tröttnat på det :( Efter kalle anka åt vi massa mat och efter det så delade vi ut julklappar och öppnade. Jag fick skor,sockor,leggings,tunika,tröja,mössa,pengar,lotter,schampoon och sånt. Ja de var lyckat. Efter det så åkte min syster men vi spelade de nya wii spelen vi fick och sen åt vi mormors gröt och sen spelade vi buzz som jag gav till familjen. Vi gick och la oss vid 2. Jätte lyckad julafton. En av de bästa trots att vi var ute och åkte runt som var helt nytt för mig.

Nej nu orkar jag inte blogga mer. Har så himla ont i magen efter all julmat.. Har nämligen firat jul idag med men med hela martins familj men de får jag blogga om någon annan dag. Pussssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: