2009-12-30
 16:43:12

Resume av året som gått

Januari

- Andra terminen i ettan började
- Jag fick influensa
- Nikita parades
- Jag låste och öppnade min blogg
- Martin fotades för kingsize med sin broder
- Fick ny kock i skolan
- Fick reda på att min kusin väntade barn

Februari

- Var på aftonbladet med klassen
- Deprimerad av tjafs
- Var på tre studiebesök: stadsbibloteket, konstmuseumet, naturhistoriska riksmuseumet
- Gjorde jobbigt EEG test

Mars

- Hade sportlov
- Fick reda på att martins bror skulle få ett till barn
- Min storebror åkte in till sjukhuset och fick operera bort gallan
- Våran vattenbrunn gick sönder (Haha intressant)
- Martin och jag målade om vårat lillabadrum
- Åkte till borlänge och åkte spark
- Fick tillstånd om att trappa ner på min epelepsi medicin
- Valparna kom :D

April

- första festen med gordon typpp
- Adam skaffade körkort
- Slutade helt med min medicin
- Valparna öppnade ögonen och började smått gå
- Vi firade påsk på martins landställe
- Var på johan l diplomering

Maj

- Martin och jag åkte till gröna lund
- Firade valborg hemma först
- Var på martins landställe
- Gustav och Angelica 18 år
- Hade massa valpköpare på besök

Juni

- Bestämde oss för att ta en sista minuten resa
- Fick mina slutbetyg
- Julian föddes
- Anna tog studenten
- Valparna blev hämtade
- Vi lyssnade live på bruuce!
- Avslutning
- Anna martin markus och jag åkte till karpathos i grekland
- Midsommar hemma sen parteyy hos gustav
- Frazze kom tillbaka pga allergi

Juli

- Satte in pstav
- Frazze blev omflyttad till min morbror och hans fru
- Adam köpte egen bil :D
- Åkte till borlänge
- Martin och markus fyllde 18
- Åkte till martins landställe och min familj kom dit

Augusti

- Wilma opererade bort livmodern
- Åkte till borlänge igen, där
- De började kapa träd och lägg in nya avlopp på vår tomt
- Martin tog körkort
- Jag fyllde 17
- Började städa gymmet
- Martin köpte bil
- Började tvåan

September

- målade om hallen uppe och nere
- rev ut addes rum och målade om och gjorde om det till johans rum
- Adde fyllde 22
- Var på sjukhuset och tog prover pga ont i magen

Oktober

- Martin och jag firade 3 år
- Första klassfesten
- Köpte wii och wii fit
- Träffade julian för första gången
- Höstlov och var i borlänge
- Våran uppgång blev flyttat

November

- Började bygga hus på tomten
- Fars dag
- Tog svininfluensavaccinet
- Slog in 150 paket
- Byte till tele2 + ny mobil

December

- Lucia
- Julklappshandling
- Julfiranden
- Klimatrollspel
- Begravning
- Julafton



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: