2009-12-03
 21:49:19

December

Oj jag trodde att det typ var några dagar sen jag uppdaterade sist, men det var för typ 1,5 vecka sen. jaja, har väl inte hänt något intressant. Har pluggat mest till natur och svenska prov och så. Igår tog nästan hela min klass svinisvaccinet så idag var vi väldigt ensamma på de första lektionerna med på sista lektionen var alla typ där.. hm? Haha.. Efter skolan åkte martin och jag hit till honom och jag pluggade samhälle ett tag sen åt vi. Efter maten åkte vi till täby och jag letade julklappar åt la familia men hittade ingenting. Men kom på en rolig sak till familjen som jag ska köpa sen. Ja de lär kanske inte dyka upp nått nytt blogginlägg förens jag har gjort min historia tenta och gjort klart lite saker i sam. Sen är det förhoppningsvis inget annat att plugga till i skolan och sen är det loooooov! Eller juste, lite saker har det hänt, vi har fått upp ett hus på tomten. Så nu har vi väldigt tråkig utsikt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: