2009-12-21
 14:25:54

21 december

 Nu var det några dagar sen igen. Vet inte riktigt vad jag missat att berätta. Alla dagar flyter liksom ihop. I tisdags och onsdags var det iallafall klimatrollspel. Vi satt i TPH hela dagarna och lyssnade på utskottstal och mot kommentarer och frågor. Ja det var inte det roligaste. I tisdags fick jag gå vid lunch då vi skulle på min förredetta klasskompis begravning. Innan den åkte vi till agnes och alla vi gamla tjejor var förutom linnea som åkt till thailand. Begravningen var fin men såklart jätte jobbig. I torsdags hade vi avslutning. I helgen var martin jätte sjuk men jag målade om mitt rum, mina gul,vita väggar vitare och målade lister och tak. Idag så åkte martin och jag till hägernäs för imorgon skjusar han sin mormor till arlanda och senare ska vi till täby närsjukhus där vi ska prata om mina provsvar, om jag är gluten eller inte. och snart är det julafton! Känns väldigt roligt förutom att igårkväll blev jag jätte sjuk. FIck jätte ont i halsen och ont i lederna. Kunde inte somna och vaknade flera gånger inatt. Idag mår jag inte bättre utan lika dåligt. Känns jätte jobbigt. Hoppas det går över snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: