2009-12-14
 16:26:56

14dec

Väldigt ofta önskar jag att jag inte var jag. Den jag är skadar folk, personer som jag tycker om. Felet med mig är att jag tar åt mig av allt och det skadar mig själv. Felet med mig är att jag inte kan hålla käften när det behövs. Men jag öppnar munnen för att försvara mig själv och hjälpa andra och få folk att förstå hur jag tänker! Jag brukar önska att jag vore annorlunda för då kanske jag skulle bli omtyckt för att jag är jag. Vissa kanske skulle vilja ha med mig på saker utan att det vore jobbigt. Ja det ord som beskriver mig är nog som andra sagt, jobbig.

Förutom allt det här negativatänket har jag haft en bra helg tack. I Fredags så var det skola, hade lucia på förmiddagen vilket var sjukt dåligt för killarna fick bara alla att garva och allt kändes verkligen oplanerat och larvigt, tråkigt. Men det  var ändå underhållande... Efter det hade vi dans, när alla ettor och tvåor dansar tillsammans. Jag och anna som var utan våra pojkar dansade. Det var väldigt varmt men väldigt kul. Efter det hade vi lunch och lektion. På kvällen åkte jag martin markus anna och cecilia till deras mormor. Där var deras släktningar. Det var väldigt mysigt och trevligt. Efter det åkte vi till Adam och Gustav. Vi var bara på adams loft i någon timma tror jag. I lördags gjorde jag ingenting speciellt. Igår var vi i sollentuna centrum och stinsen och köpte vinterjacka till mig och johan. Sen städade vi som vanligt på kvällen.

Otroligt tråkigt att skriva vad jag gjort men har inget annat att säga än det och att klaga lite. Iallafall så var det sista "skoldagen" för denna terminen idag. Känns otroligt skönt. Imorgon och i övermorgon är det klimatrollspel. sen på torsdag är det avslutning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: