2009-08-07
 20:20:40

Wilma <3

Nu när jag skrivit ett sånt glatt inlägg kanske jag ska berätta vad jag gjorde de senaste dagarna?

Mest har jag låtit dagarna bara gå,. Men i onsdags skulle jag antingen till adam eller jessica.Hos adam skulle martin markus och gustav vara. Hos jessica massa söta människor. Jag hade mer lust att klä upp mig och träffa folk som jag inte sett på länge, så jag valde jessica men skulle till adam efter. Olyckligtvis fattade jag inte att det var hos hennes moster i centrum vi skulle vara, inte där vi var förra gången. Så 5 i 6 tvingade jag min bror att köra mig. Hos jessica (smoster) åt vi god middag, drack piggelindrinkar,rökte vattenpipa. sen tjatade martin och adam att få komma, eftersom att madde och malin skulle dra va de ok, men sen ville markus gustav och matilda också komma, och jessica snäll som hon var sa ja. Vi hade kul någon/några timmar sen var vi tvungna att ta sista tåget till adam. Fattar inte varför jag åkte dit,  när jag kunde stannat eller gått hem och sovit. FÖr det första gjort jag nog bort mig på tåget, för det andra slocknade jag direkt när vi kom fram.

Och dagen efter drog jag med första bästa buss för jag mådde så hiiiiiiimla bra.. hehe, när jag kom hem sov jag några timmar.


idag så åkte mam och pap tidigt med wilma till veterinären, där hon opereades. Jag åkte tillbaka med anna och mamma klockan 3 och hämtade skrutten. Hon var inte ett dugg glad att vi var där, hon skrek som en galning när anna lyfte ut henne. Nu ligger hon bara. Men hoppas hon blir bättre nu. Veterinären sa att vi verkligen kom typ sista sekunden. Hon var väldigt inflammerad. Vi har varit till vetrinären flera gånger innan men de har inte sagt att nått varit akut eftersom det inte synts på prov etc.


Imorgon åker vi nog inte till borlänge, vill se hur wilma mårförst. Åker nog på söndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: