2009-08-17
 23:15:51

positiv...

TRE inlägg på EN dag? Haha ja vet inte vad det är med mig, för mycket fritid antar jag..
Skillnaden med det här inlägget är att jag är positiv ! woohoo. Som pappa sa idag, när jag är deprimerad skriker jag det rakt ut. Svär gråter och har mig. Men sån är jag. Iallafall., nu är jag positiv för att jag inte är hungrig för första gången på hela dagen typ och att jag snart ska sova. Som när jag var bebis, skrek bara när jag var hungrig eller trött. Och martin har ringt och varit jätte glad och det smittar ju av sig! Han har nämligen kollat på bilen han ska köpa och den e superdupernajs. Hoppas bara han klarar körkortet! men det kommer han nog :)

Jag beställde almanackan förut idag och den kommer komma lagom till min födelsedag så de blir en födelsedagspresent ifrån mig. I höst ska jag verkligen ha ordning på prov tentor och händelser och va lite kontrollfreak. Brukar inte vara så himla slarvig men jag ska verkligen ha stenkoll på allt i höst förhoppningsvis. Shit va man lovar sig själv massa bra saker inför nya starter. Men jaja de e bra att ha mål! Annat i skolan är att jag inte ska ha en jävla röra bland böcker så jag har införskaffat pärmar till varje ämne. Goooood. Vet inte varför jag egentligen har sånna krav på att skolan ska gå så bra med betyg och så. Eftersom jag inte planerar att plugga vidare. jag blir bara så stolt över mig själv när jag får bra betyg eller snarare totalt förstörd om jag inte får det. Jaja nooog om skolan. Fortfarande sommarlov trotsalt...

Imorgon ska jag gå upp 8 så jag måste somna innan 12.. Igår låg jag ju från 10 till typ 2-3 vid datan och surfade....Jag ska iallafall gå upp som sagt och städa på gymmet, ska tvinga mig själv att gå hem sen lat som jag är.

Annars ligger jag och funderar på om "Amandavardet" är på allvar seriös med sina videoinlägg, gör hon som kissie och framstår att vara dum bara för att få fler läsare eller har hon på allvar blivit tappad som liten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: