2009-08-22
 12:33:41

Igår / idag

Hej. Igår så hämtade annas pappa mig och vi åkte till Johanna. Där va redan massa folk. Orkar inte rabbla upp allas namn. Men iallafall så var specialgirls återförenade + några andra trevliga människor. Vi åt kräftor och pajer och annat. Så kollade vi på gamla foton på bildspel, roligt att se de andra men inte mig. Usch får sjuk ångest att jag faktiskt gått sminkad och klädd sådär. Ändå om det inte egentligen är så länge sen känns det så. Sen åt vi god efterrätt och klockan typ 11 ? kom Martin & Markus. Han hade en jätte fin bil :D Vi lämnade av Markus och Anna sen såg vi min bror som såklart var ute och körde. Så vi åkte efter honom och visade den :) Sen åkte vi hem och visade mamma och Johan. Sen åkte vi ett varv med johan också. När vi kom hem stupade vi i säng direkt.

Jag håller på att avvänja mig från allt gott nu när jag blivit van vid att ha det varje dag på sommarlovet. Jag druckit jtäte mkt cola men nu när jag faktiskt vägrat dricka så vill jag inte ha längre! Men man ska ju fortfarande få unna sig på helgen men inte varje dag ;O Men min mage var likadan som jag hade i typ sjuan imorse, alltså helt platt :S haha Ganska sjukt om 30 situps och ta bort cola och chips gör så på typ 4 dagar? Jaja bra att det händer nått iallafall. Kommer säkert svulla upp i eftermiddag igen ;D

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Martin jobbar, först bestämde vi att vi skulle till hägernäs, sen att han skulle hit, men nu vill han va hos sin pappa.. Så han stannar nog där. Sen ska mamma och pappa på kräftskiva. Vi prata om igår att vara hos agnes men de blev inte av. Så jag blir väl här hemma med johan....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: