2009-08-17
 13:59:24

Klaga gör jag bäst

HEEEEEEEEJ ALLA GLADA. Vet att ni är det nu när jag är tillbaka i hålan.
Jag känner för att skriva ett fet inlägg utan att använda mellanrum så att ingen orkar läsa igenom det men det tänker jag inte.

Just nu sitter jag och addar tusen olika människor eftersom jag efter en komplicerad handling råkade radera alla. Så jag får sitta och skriva SARA LARSSON tusen gånger när folk frågar vem jag är. Men lite trevligt är det ändå. Utanför mitt hus låter det förjävligt för tre polacker gör ny uppfart (ser förjävligt ut) de har kapat massa träd och nu ser vi rätt in till grannen typ. Men detta är ingenting mot då de ska börja bygga hus om några månader typ utanför vårat hus. Jippi. Men vi har iallafall typ nytt vardagsrum med soffa och hyllor att glädjas åt.

Som sagt så är jag tillbaka i hålan igen. Kom hem igår. Har varit i Borlänge i en vecka. Där har vi slitit som djur genom att tagit ner typ massa träd så att man ser ner till ån igen som man kunde en gång i tiden. Sen har vi kapat allt viltvuxet på terassen ner till ån. Sen har vi klippt häckar och klippt gräs och krattat. Farfar och farmor är väldigt trötta så de blev nog väldigt glada att vi hjälpte till.

Förutom att ha gjort det så såg vi på bio två gånger. Harry Potter, nyaste såklart. SE DEN! bästa harrypotter tycker jag. Ändå om det inte var samma mysiga stämning som de andra har den nått som de andra inte har. Sen såg vi Sommaren med göran. njaa inte värd att se på bio, men kul varen. Sen har vi spelat bowling. Jag tycker det är skitkul fast jag åter och åter igen kommer sist. Jag är helt enkelt bäst på att vara sämst.
Sen har vi fiskat lite granna. Första kvällen innan martin kom fiskade jag med mamma pappa och johan. Det var skoj, vi fick massa fisk. Två stora braxar (Tyckte jag iallafall) och minst 25 aborrar och en sutare! Det har nämligen aldrig pappa fått i sina dar i bro så de va nå nytt. Vi fick en gädda sista kvällen.

Den här veckan borde utnyttjas fullt ut då det är sista veckan på sommarlovet. Men martin ska ta körkort och alla typ jobbar och har sig så jag får sitta här hemma glo ut och tänka om jag verkligen ska gå ut och få lite solbränna. Men så kommer molnen och det är ingen ide. Eller så får jag sitta här och typ gråta över min födelsedag som är den 29. Mamma och pappa ska bort alldaylong och det blir typ jag johan och martin här som får värma nån pizza eller nått. fan va tragiskt. Det suger att fylla år efter sommaren, alla är panka och det har hunnit blivit kallare och blä usch och fy.

Men iallafall den Här veckan var det. På onsdag tror jag martin ska skriva teoriprov och köra upp på torsdag. Då börjar johan school och dagen efter ska jag på kräftis hos johannis. Trevligt trevligt. och någon dag där imellan ska martin köpa en as snygg biiiil!

På tal om något annat så klagar alla på att jag e fet (alla tankar i mitt huvud egentligen) Så jag ska faaaaan springa på löpbandet varje söndag för varje söndag ska martin och jag städa gymmet. (Vi ska spara alla pengar vi tjänar till nästa sommar till utlandsresan.) Men iallafall, jag ska sluta med allt jävla svullande och vara med på varje gympa lektion och röra allmänt på mig mer. Men jag ska inte ta för  mycket fritid för det. För jag måste satsa typ allt på skolan eftersom det säkert blir tuffare och så nu och jag vill ha mina MVGn... Hellre mullig än dåliga betyg. För jag vill hellre träna mig fit efter skolan än plugga upp betyg efter skolan. Fattar ni? Ja nu har det blivit en hel del text så jag borde lägga in lite skoj bilder men de tänker jag inte. HA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: