2009-08-27
 19:35:10

I got a feeling

Tjolahopp. Idag har dagen varit ganska kort men ändå jobbig på ett sätt. Men iallafall klart de e lite trögt i början. Martin snäll som han är skjusade mig till skolan fast han skulel få vänta en halvtimma på sin lektion. Vi började med Naturkunskap där vi labbade?? Stoppade ner potatis i socker, kulkul... Sen hade vi lunch, äcklig soppa eller nått. Sen hade vi matte där malin och jag fortsatte på våran statistiska undersökning. Vi kollar såklart 16,17 åringar på skolans civilstånd, det roliga är att många tjejer har haft 0 tidigare förhållanden och nästan alla killar har 1-3 tidigare. hm. Sen hade vi samhällskunskap.. Efter det slutade jag och åkte med martin till täby, han köpte en tröja sen skjusade han mig till tåget. När jag kom hem så hade jag fått min almanacka, den var mycket mindre än vad jag trodde men jaja, fin var den. Sen har jag inte gjort någonting.

Jag har inte haft ont i magen på hela dagen, det känns skönt. Men däremot har jag känt mig jätte skakig och lite illamående, som att jag håller på att få feber. Hoppas jag får svininfluensan så man har det överstökat... jag har ju haft influensa varje år så det skulle inte förvåna mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: